czwartek, 27 kwietnia 2017

Ulepimy dziś bałwana?

Witam!
Wiem, wiem dawno mnie tu nie było :/ jakoś weny do pisania nie mam i do fotografowania moich udziergów :/ ale dziś chciałam się pochwalić  :) Po raz pierwszy robiłam zabawkę amigurami na szydełku. Z wielką pomocą Monisi, z wielkimi moimi wysiłkami i potem który lał się wszędzie chyba się udało :D
Przedstawiam Wam Olafa!!! :) Jeśli ktoś jeszcze nie wie to bardzo pozytywna postać z bajki Kraina Lodu która teraz jest bardzo modna wśród dzieci
Zrobiłam go z myślą o kimś kogo szanuje i bardzo lubię. Prezencik dziś dotarł do solenizantki i powiem szczerze, że widziałam w jej oczach łezkę, wiec chyba prezent niespodzianka udał się?
Gabrielo piosenka z bajki jak i sam Olaf zawsze będzie mi się z Tobą kojarzył no i z Kasią ;)

A ja czekam na Wasze opinie o moim Olafie bo ja powiem skromnie że jestem z niego dumna ;)

1 komentarz: